Tuesday, April 13, 2010

Boleh Tahan Jugak Panas Ni...


Suasana panas berkaitan dengan pelbagai perkara mengenai APCO menjadi semakin panas dengan pendedahan yang dibuat oleh blog ini.

Nak pasang air-cond bagi suasana sejuk pun bukannya tak mampu tapi rumah pun punya daif risau reban bila aku pasang air-cond. Kesian kakitangan klinik kesihatan ni. Kem. Kesihatan tak der duit sangat ka nak jaga kebajikan kakitangannya.

Aku malas nak copy & paste, sekadar menyertakan linknya saja untuk para pembaca yang rajin membaca posting berkenaan.

Bukan apa, risau jugak sbb aku ni bukannya fanatik poliTAIK... So, baca dan nilai sendiri sbb aku tak pasti sahih atau tidak, benar atau tidak, tepat atau tidak posting ini. Dah aku terbaca, tak salah kalau aku kongsikan bersama, kan kan kan.

No comments: