Saturday, January 09, 2010

Mana Di Mana Anak Kambing Saya...


Aku pun tertanya-tanya di manakah para mufti semua negeri di 1Najis... oppsss, memanjang salah taip. Aku ulanglah kalau begitu.

Aku pun tertanya-tanya di manakah para mufti semua negeri di 1LostMah yang diam membisu tanpa memberi pendapat dan pandangan bagi meredakan isu penggunaan nama ALLAH nih. Lagi hairan bilamana ahli parti melayu yg kecoh pasai bahasa kebangsaan tapi nama masih menggunakan bahasa penjajah, dok asyik menekan pihak PAS untuk memberi komen/pandangan terhadap isu ini.

Disebabkan malas aku nak mengulas panjang, biarlah bekas Punk-5 aku sendiri yang tolong ulas sebab aku seakan berpandangan yg sama dengannya. Baca di sini.

Yang pasti, demi kerjaya poliTAIK yg pastinya menjanjikan kekayaan segera dgn cara mudah sekalipun melalui xtvt mencuri dan menggunakan bahan binaan yg rendah kualiti, nama ALLAH dijaja merata tempat.

Yang pasti, demi kerjaya poliTAIK yg pastinya menjanjikan kekayaan segera dgn cara mudah sekalipun melalui xtvt mencuri dan menggunakan bahan binaan yg rendah kualiti, ajaran Allah ditinggalkan hingga diterimapakai yang politik wang bukannya rasuah.

No comments: