Wednesday, December 09, 2009

Baru Aku Terperasan...

Selepas aku melayari beberapa blog bagi mendapat pelbagai pandangan terhadap pelbagai isu semasa, baru aku terperasaan sesuatu yg mengejutkan jiwa raga aku. Sedih dan geram serta seangkatan dengannya bermain-main di kefala hotak ini.

Terima kasih Abg Isham di atas penulisan seperti di bawah yang adik ciplak bulat-bulat. Nampaknya masih ramai yang tertipu, ditipu dan menipu di dalam melaksanakan tugas masing-masing memandangkan meLAYU mudah lupa...


YANG INI TIGA MATI - TAK ADA TANGKAPAN



YANG INI DUA MATI CEPAT TANGKAPAN



DUA DITAHAN KES KERETA TERJUMAN DI KB MALL - malaysiakini

Polis menahan seorang lelaki dan seorang wanita bagi membantu siasatan berhubung kejadian sebuah kereta yang menjunam jatuh ke dalam pasar raya KB Mall di Kota Bharu dua hari lepas yang membunuh dua pelajar kolej kejururawatan.

Ketua Polis Kelantan, Abdul Rahim Hanafi berkata lelaki berusia 20-an itu di tahan pukul 3 petang semalam, manakala yang perempuan ditahan malam tadi di rumah masing-masing.

"Kedua-duanya kini direman beberapa hari bagi membantu siasatan yang dibuat mengikut Seksyen 304 Kanun Keseksaan kerana dikaitkan menyebabkan kematian dalam insiden itu," katanya kepada pemberita di pejabatnya di Kota Bharu, hari ini.

KAH KAH KAH..

woit… BUKAN MAIN CEPAT TANGKAPAN DILAKUKAN… kah kah kah..

kah kah kah… MASA DI KUALA DIPANG ADA TIGA PELAJAR MATI… kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI SEKARANG TAK ADA TANGKAPAN… kah kah kah…

kah kah kah… NAMA KONTREKTOR PUN TAK SEBUT…kah kah kah…

kah kah kah… KANUN KESEKSAAN 304 INI TIDAK PULA DI GUNAKAN DI KUALA DIPANG… kah kah kah…

woit… PASAL APA?... PASAL APA?.... INDIA MATI OK KE ?... kah kah kah….

kah kah kah… KALAU NAHAS DI NEGERI PAKATAN… CEPAT KENA TANGKAP…kah kah kah…

No comments: