Wednesday, December 02, 2009

Punyalah Bzzzz...

Dah masuk hari ke-2 Pameran LIMA 2009 di mana kapal aku pun terlibat sama di dalam membuat static display utk dilawati oleh mereka-mereka yg ingin melawat.

Info yang dapat memaklumkan bahawa para pelawat ke kapal aku akan meningkat selepas masa makan tengahari terutama dari anggota tentera laut negara luar.

Sebab itu aku hanya memetik bintang-bintang dari blog para sahabat lain memandangkan aku tidak berkesempatan untuk membuat tafsiran aku sendiri.

Dah menjadi adat, ole-ole harus diberikan kepada para tetamu, jadi kenalah aku memastikan semua anggota terutamanya cabin crew bersedia.

Apa-apa pun, kita menjamu selera dahulu di upper deck kerana cuaca mendung, angin bertiup ringan, sesuai utk menjamu selere bersama kakitangan.

Buy, buy!!!...

No comments: