Monday, December 14, 2009

Hujung Minggu Yang B-Zzzz!!!...

Hujung minggu ni memang digunakan sepenuhnya masa yang ada untuk aku beristirehat, bersantai dan XTVT rekreasi bersama keluarga. Malas betul aku nak melayan sebarang cerita terutamanya berkaitan poliTAIK.

Maklumlah, minggu lepas kesibukan melayan tetamu yang melawat kapal sempena LIMA 2009 dengan 1001 macam orang yang bertanya 1001 macam punya soalan. Layan ajerrr...

Puas aku menikmati percutian yang tiada langsung gangguan berkenaan urusan kerja. Itulah untungnya kalau dibuat perancangan awal "Now Everyone Can Fly" sekalipun aku tersangkut sekejap kerana motto syarikat tu dah bertukar ke "Now Everyone Can Wait!".

Memang betul bagai dikata, bercuti di dalam negeri lebih mahal kalau kita bercuti ke luar negeri sekiranya dibuat perancangan awal.

Hari ini, aku masih lagi merasa B-Zzz!!!...

1 comment:

princess jiji said...

ha ambik!kena sedas...heheheheh..nak sokong pun janganlah membuta tuli,apa yang kita kena elokkan lagi,kenalah habaq.
singgahlah my blog jugak yer - http://zie-darul.blogspot.com tapi tak cakap about politik ler..