Thursday, December 03, 2009

Teruk vs Teruk x 2 vs Teruk x 3...

Aku tidak mahu copy & paste keseluruhan penulisan TDM mengenai UMNO, parti melayu yang nama masih menggunakan bahasa penjajah.

Cukuplah sekadar aku menjemput para pembaca untuk melayari isihati seorang yang telah membangunkan Malaysia untuk kita nikmati seperti hari ini. Walaupun dibelasah dengan pelbagai isu seperti rasuah, kronism dan yang sekasta dengannya, paling tidak dapat jugak aku merasa kek berkenaan berbanding dengan Pak BODOlah yang tidak memberi barang sedikit pun kek utk rakyat seperti aku menjamu selera.

Najib pulak dilihat penuh dengan kontroversi saja berbanding prestasi selain retorik semata-mata. Mulai tahun ke depan-depan dapat kita saksikan perlaksanaan GST yg pastinya menaikkan harga barangan.

Aku rasa Kem. Kesihatan ke depan-depan tak perlu order insulin lagi kerana rakyat 1Malaysia tiada penyakit kencing manis disebabkan kenaikan harga gula. Yang ada hanyalah penyakit kencing orang.

Paling aku takut bila KERAjaan tidak membenarkan lagi penggunaan motosikal kerana terdapat banyak kemalangan maut melibatkan kenderaan jenis ini terutama di musim perayaan. Alasan yg sama bodoh dengan menteri yg jaga harga barang bagi berkaitan subsidi gula.

Yang nampak elok pun bilamana nak beli minyak kena guna MyKad. Itu baru real subsidi hanya untuk rakyat Malaysia saja. Tapi jgn pulak lepaih ni semua brg/perkhidmatan yag bersubsidi perlukan MyKad... Dah jadi lawak 1Dunia la pulak.

Kesimpulannya, org kata TDM teruk, rupanya Pak BODOlah lagi teruk. Tang Najib pulak, lagi-lagi terukkk!!!...

1 comment:

Anonymous said...

...TDM terok
....Pak BODOlah lagi terok
.....Tang Najib lagi-lagi terukkk!!

Sapa yang tak teruk?
...DSAI?
....LKS?
.....HJ HADI?
......NIK AZIZ?
.......LGE?
LKY di singaPORRA...ah, terok tak?
atau..waaa OT yang tak teruk?.

Geosyy Boosyyy.. dekat US teruk tak?

kih kih kih...